Digital Cable Systems

Infiintat in 2005, prin fuziunea mai multor companii de cablu, grupul Digital Cable Systems (DCS) este unul dintre cei mai importanti furnizori de servicii de telecomunicatii de pe piata autohtona.

Ce oferim

Compania ofera servicii de transmisie prin cablu a programelor de televiziune, solutii de transmisiuni date si acces Internet, precum si telefonie fixa, atat pe segmentul business cat si pe cel al clientilor rezidentiali, pe piata din Romania.

10 ani de experienta

Dial Telecom este prezenta pe piata de telecomunicatii din Romania incepand cu anul 2001, ca subsidiara a Dial Telecom Cehia, fiind apoi preluata, in 2007, de grupul Digital Cable Systems (DCS).

Portofoliu

Din portofoliul DCS fac parte brandurile AKTA – adresat in exclusivitate consumatorilor individuali, si Dial Telecom – unul dintre cei mai importanti ofertanti de servicii de acest tip pe segmentul business.

Succesul de care se bucura Dial Telecom se datoreaza in primul rand angajatilor, care constituie o echipa tanara, inalt calificata, formata din profesionisti, dornici de implicare in solutionarea cu profesionalism a cerintelor clientilor.

Orientat B2B

Dial Telecom este o companie dedicata exclusiv servirii clientilor-companii si operatorilor-parteneri.

Toate serviciile Dial Telecom sunt furnizate cu eficienta si promptitudine sub conceptul “one-stop-shopping“, in sistem “la cheie”, sustinand deviza companiei “Tehnologie cu fata umana“.

Servicii Integrate

In cei 9 ani de activitate Dial Telecom a reusit sa se impuna pe piata, devenind operatorul alternativ preferat pentru Servicii Integrate de Comunicatii Electronice (telefonie fixa, acces Internet, transmisii de date si colocare servere), adresate in exclusivitate companiilor.

Toate acestea puse in valoare de o politica de preturi flexibile si adaptabile, destinate construirii unei relatii pe termen lung, cu un furnzior de servicii de incredere.

Toate acestea au fost posibile prin integrarea sub numele Dial Telecom a unei preocupari permanente pentru satisfactia clientilor, alaturi de tehnologii stabile si performante.

Logo-ul nostru : “Dial Telecom – Tehnologie cu fata umana“, vine sa intareasca acest lucru.

In consecinta, ne-am aliniat intreaga organizatie si strategie pentru sustinerea acestei strategii:

  • serviciu relatii clienti 24/7/365;
  • interventii de la distanta sau la fata locului;
  • SLA cu parametri foarte competitivi;
  • alocarea unui singur punct de contact pentru toate solicitarile.

Cea mai confortabila solutie de colocare pentru serverele tale

Afla mai multe aici