Servicii pentru companii

Net – Acces internet

Serviciul ofera accesul la reteaua mondiala Internet, respectiv transmisia si receptia de date prin intermediul retelei publice de Internet. Solutiile tehnice de implementare a acestui serviciu cuprind: fibra optica, radio, cablu coaxial, cablu UTP. Reteaua beneficiaza de latenta scazuta si de infrastructura complet redundanta. Conexiunea la Internet se realizeaza prin linie dedicata si ofera clientului viteze de conectare garantate, scalabile, si diferentiate in Metropolitan si Internet.

VPN – Retea virtuala privata

Serviciul permite companiilor sa conecteze la aceeasi retea propriile sedii, partenerii de afaceri, furnizorii, printr-o tehnologie flexibila si sigura. Conexiunea IP VPN este o infrastructura privata IP ce incapsuleaza, cripteaza si izoleaza traficul VPN de traficul public. Solutiile tehnice de implementare a acestui serviciu cuprind: fibra optica, radio, cablu coaxial, cablu UTP.

Link – linie inchiriata

Serviciul consta in conectarea printr-un circuit dedicat a doua locatii indicate de Client, pentru efectuarea de transmisii de voce si/sau date la viteze de transfer specificate si garantate Contractual.

Tel – Linie telefonica analogica

Serviciul consta in instalarea la sediul clientului a unei linii telefonice analogice. Aceasta permite clientului sa sune catre orice retea fixa din Romania care este interconectata cu Romtelecom, catre toate retelele mobile din Romania precum si catre toate retelele internationale fixe si mobile. clientului i se aloca cate un numar de telefon unic pentru fiecare serviciu (linie) Tel, din plaja proprie de numerotatie a operatorului acordata prin licenta de catre ANCOM.

Serviciul permite primirea de apeluri telefonice de la orice abonat Romtelecom, Orange Romania, Vodafone Romania, Cosmote Romania si de la abonatii altor retele de comunicatii fixe din Romania conform listei disponibile pe site-ul www.dialtelecom.ro. Serviciul permite si primirea de apeluri telefonice de la orice abonat al unui post telefonic fix sau mobil al unei retele internationale, in masura in care reteaua respectiva ofera serviciul de apeluri internationale catre orice retea internationala, deci si catre operator.

PRA (ISDN-PRA, ISDN 30)

Serviciul consta in instalarea la Client a unui trunchi digital E1 cu semnalizare ISDN-PRA. Acesta permite clientului sa sune catre orice retea fixa din Romania care este interconectata cu Romtelecom, catre toate retelele mobile din Romania precum si catre toate retelele internationale fixe si mobile.

Serviciul permite efectuarea simultana a maximum 30 de convorbiri telefonice (apeluri initiate – apeluri primite) si/sau apeluri tip transmisii de date la o viteza de la 64 kbps la 2048 kbs. clientului i se aloca in mod implicit pentru fiecare trunchi PRA un interval de 10 numere de telefon (denumit DDI = Direct Dialling Inward) din plaja proprie de numerotatie a operatorului acordata prin licenta de catre ANCOM. La cererea clientului, operatorul poate aloca alte DDI-uri, pana la numarul maxim de 50 (respectiv 500 de numere) pentru fiecare serviciu PRA.

Serviciul permite primirea de apeluri telefonice de la orice abonat Romtelecom, Orange Romania, Vodafone Romania, Telemobil, Cosmote Romania si de la abonatii altor retele de comunicatii fixe din Romania conform listei disponibile pe site-ul www.dialtelecom.ro. Serviciul permite si primirea de apeluri telefonice de la orice abonat al unui post telefonic fix sau mobil al unei retele internationale, in masura in care reteaua respectiva ofera serviciul de apeluri internationale catre orice retea internationala, deci si catre operator.

BRA (ISDN BRA, ISDN -2)

Serviciul consta in instalarea la Client a unei linii telefonice digitale tip ISDN-2. Acesta permite clientului sa sune catre orice retea fixa din Romania care este interconectata cu Romtelecom, catre toate retelele mobile din Romania precum si catre toate retelele internationale fixe si mobile. Serviciul permite efectuarea simultana a maximum doua convorbiri telefonice (apeluri initiate si/sau apeluri primite) si/sau apeluri tip transmisii de date la o viteza de 64 kbps sau 128 kbs.

Serviciul permite primirea de apeluri telefonice si/sau apeluri de tip transmisii de date de la orice abonat Romtelecom, Orange Romania, Vodafone Romania, Telemobil, Cosmote Romania si de la abonatii altor retele de comunicatii fixe din Romania conform listei disponibile pe site-ul www.dialtelecom.ro. Serviciul permite si primirea de apeluri telefonice de la orice abonat al unui post telefonic fix sau mobil al unei retele internationale, in masura in care reteaua respectiva ofera serviciul de apeluri internationale catre orice retea internationala, deci si catre operator.

IP Tel Trunk – Serviciu Voip

Serviciul consta in instalarea la sediul clientului a unei conexiuni de internet si furnizarea catre client (care are o centrala Voip- soft switch) a unui IP cu care se va autentifica in platforma Voip a operatorului . Aceasta permite clientului sa sune catre orice retea fixa din Romania care este interconectata cu Romtelecom, catre toate retelele mobile din Romania precum si catre toate retelele internationale fixe si mobile. clientului i se aloca un numar de DDI-uri (multiplu de 10) la cererea lui , din plaja proprie de numerotatie a operatorului acordata prin licenta de catre ANCOM, precum si un numar de canale de voce, in functie de numarul de apeluri simultane dorit.

Serviciul permite primirea de apeluri telefonice de la orice abonat Romtelecom, Orange Romania, Vodafone Romania, Telemobil, Cosmote Romania si de la abonatii altor retele de comunicatii fixe din Romania conform listei disponibile pe site-ul www.dialtelecom.ro. Serviciul permite si primirea de apeluri telefonice de la orice abonat al unui post telefonic fix sau mobil al unei retele internationale, in masura in care reteaua respectiva ofera serviciul de apeluri internationale catre orice retea internationala, deci si catre operator.

Green-Numar Verde

Serviciul ofera clientilor operatorului posibilitatea de a primi apeluri gratuite (pentru apelanti) de la orice post telefonic fix din reteaua Romtelecom, Dial Telecom, post mobil din retelele Cosmote Romania, Orange Romania, Vodafone Romania. clientul operatorului va suporta costul apelurilor primite pe numarul verde alocat. In acest scop, operatorul aloca clientului un numar de forma 0800 XXX XXX, alocat prin licenta de catre ANRCTI. Pentru a indeplini conditiile tehnice necesare in vederea utilizarii acestui serviciu, clientul trebuie sa fie abonat al serviciului PRA.

Meeting – Serviciul de Audioconferinta

Ofera posibilitatea conectarii simultane a mai multor participanti conectati la retele diferite (fixe, mobile, nationale sau internationale) la aceeasi convorbire telefonica. Toti participantii definiti de catre Client sunt sunati consecutiv de catre server-ul ce asigura serviciul iar costul tuturor acestor convorbiri este suportat de catre Client.

Serviciile Dial Telecom dedicate pentru CallCenters se recomanda ca solutie de incredere prin beneficiile oferite:

Continuitate garantata a serviciilor, prin solutii tehnice fiabile

Intrucat serviciile noastre sunt oferite numai pe linii telefonice digitale, clientii nostri sunt protejati impotriva factorilor incontrolabili care afecteaza comunicatiile ce utilizeaza VoIP (atacuri, flood-uri, etc)

Calitate impecabila a sunetului, asigurata de tehnologia TDM

Atat pentru operatiunile tip outbound cat si pentru cele inbound sau mixte, calitatea sunetului este atributul numarul 1. Conditia de baza a succesului unui Call Center este SA SE AUDA BINE iar calitatea sunetului sa fie constanta in cursul convorbirii: sa nu apara intarzieri, fragmentari sau ecouri ale conversatiei derulate. DialTelecom garanteaza indeplinirea acestor deziderate.

Serviciu gratuit Relatii Clienti, disponibil in permanenta

Serviciul Relatii Clienti este la dispozitia clientilor nostri in permanenta si rezolva cu operativitate problemele semnalate de clienti. In cazul in care nu puteti contacta o anumita destinatie internationala sau daca nu sunteti multumiti de calitatea unui apel, avem 5-6 rute internationale alternative prin care putem trimite apelurile dvs catre destinatia solicitata.

Si pentru ca ne preocupa eficienta dvs, va garantam:

Call setup time cat mai redus
Solutia propusa de DialTelecom raspunde necesitatilor de eficienta ale unui Call Center prin optimizarea timpilor necesari pentru initializarea de apeluri simultane, oferind capacitate suficient de mare care sa poata gestiona un numar foarte mare de apeluri/minut.

Tarifare la secunda din prima secunda
In acest fel controlati costurile cu mare acuratete, pentru ca nu platiti decat STRICT ceea ce consumati.Multe apeluri de telesales dureaza numai 15-20 de secunde si prin acest mod de tarifare noi va ajutam sa nu va creasca in mod artificial nivelul costurilor.

Tarife extrem de competitive
Avand propriile noastre interconectari cu marii operatori internationali de telefonie, putem oferi tarife extrem de competitive. Astfel, pentru volume suficient de mari de convorbiri, costul unui apel catre retelele fixe di Europa de Vest, SUA si Canada poate ajunge la un nivel foarte apropiat de costul unui apel din Bucuresti la Brasov.

Sunteti mai productivi utilizand serviciile noastre!

Email – Alocare cont de e-mail

Serviciul ofera crearea si gazduirea unuia sau mai multor conturi de e-mail de operator pe unul dintre serverele de email ale operatorului.

Webhosting – Gazduire site

Serviciul asigura gazduirea continutului site-ului clientului pe unul dintre serverele de webhosting ale operatorului.

Hosting – Gazduire nume de domenii Internet

Serviciul asigura oricarui Client vizibilitate si accesibilitate in Internet pentru un domeniu inchiriat sau detinut de acesta in mod legal, de forma “nume_domeniu.extensie”. “Nume domeniu” si “extensie” trebuie sa respecte regulile adoptate de catre ICAN

Cea mai confortabila solutie de colocare pentru serverele tale

Afla mai multe aici